2 Ekim 2007 Salı

Başımdan geçen bir olay!!

Çok önceden Doctus.org a yazmıştım bu yazıyı burada da paylaşmak istedim sizlerle;

Çok çok uzun zaman önce...

Arkadaşın vcd dükkanında oturuyorduk bayağı kalabalık bir ekip muhabbet felan güzeldi neyse sonra bir telefon geldi yakınlarda oturan birinin makinesine virus girmiş (yani onlar öle zannediyor) orada da bilgisayardan anlayan 2 kişi var (tabii biri ben :) )arkadaş telefon görüşmesinden sonra geldi bana format atmayı biliyormusun ve kaça atarsın dedi.Bende sorun değil para felan gerekmez atarım felan derken öteki atladı ben atarım diye (20 ytl ye atacakmış) neyse ben karışmadım makinede geldi baktım sahte spy. bulaşmış başladım oradakilere bu virus değil sante spyware dedim felan öbürü hiç oralı değil tabii baktı haa dedi bunu formatsız hallederim gitti evden KAV 6.0.0.290 ı aldı kurdu makineye başladı normal modda taratmaya update felan yapmadan, taramada sürekli uyarı veriyor kav "deny" diye,bende arkadaşa arkadan fısıldıyorum bak olmayacak diye,artık baktı o da olmayacak bir daha format attı bende uzaklaştım oradan bu forum a üye olduğum için mutlu bir şekilde.Şimdi bana diyebilirsiniz neden el atmadın diye çünkü oradaki kalabalık o elemana ve KAV öyle bir gözle bakıyorki ben nedesem boş olacakdı.

Not:Bunu niye yazdım bilemiyorum dünden beri aklımda galiba vicdan azabı :huh:,ayrıca "KAV öyle bir gözle bakıyorki" lafı ile sakın KAV ı küçümsediğim akla gelmesin bilinçssiz insanların ne kadar sabit görüşlü olduğunu göstermek içindi.

Hiç yorum yok: