4 Kasım 2007 Pazar

Resident Evil'a gidebildim sonunda

Anlamadığım bir sebepten dolayı Trabzon'a vizyon tarihinden 3 hafta sonra getirilen Resident Evil: Extinction'a sonunda gidebildim. Gerçi başımdan komik şeylerde geçmedi değil kısaca bahsedeyim sizlere. Cuma günü AFM'nin sitesine bakalım bu hafta getirdilermi diye baktığımda büyük süprizle karşılaştım film kuzu gibi yatıyordu orada :D tabii ben dururmuyum geldiği gün ilk seansa gideyim dedim. 12:30 daki ilk seansa gittiğimde ise beni başka bir süpriz bekliyordu film daha gelmemiş Trabzon'a :) eee be kardeşim gelmedi niye yazıyon o zaman seansları siteye meğersem akşam 5 te gelecekmiş film tamam neyse dedim kaderime küstüm direk okula geçtim. Ertesi gün ise tekrar 12:30 senasına gittiğimde bilet kesen bayan artık benim Resident Evil dememi nasıl anladıysa Testere anlamış az kalsın ona sokacaktı beni gene kaçırıyorduk filmi :). Olayları kısaca özetledikten sonra biraz da filmden bahsedeyim film bence serinin en iyisi, zombilerin makyajları, dövüş sahneleri vs. diğer bölümlere göre daha oturaklı yalnız bir yerde göze batan birşey var Milla Jovovich'in yakın plandaki makyajı çok kaçmış aşırı pürüzsüz yapmışlar suratını(aynı parfümeri reklamlarındaki bayanlar gibi) ama yakın plandan bir anda uzak plana geçince daha az makyalı hali sürekli filmde ardı sıra biraz işi bozuyor bence kısacası seriyi sevenler mutlaka gitmeli asla kaçırılmamalı.... bu arada unutmadan 4. film için yol bırakmış umarım çabuk gelir

not ve spoiler: Sonundakilerden bende bir tane istiyorum :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

residenen evilden testere anlamak ha ondan sonra fıkaraları yalanlamaya çalışıyorum bu bayanlar oldukca bizim ordan daha çok fıkra çıkacak:)

Unknown dedi ki...

Allah bilir o bayan sinemada Resident Evil'ın oynadığından bile bi haberdir :)