24 Nisan 2008 Perşembe

Şifelenmiş NOD32 yi adam etme!!

Bugün arkadaşın pc de NOD32 üzerinde ayarlama yapmaya uğraşırken şifrelenmiş olduğunu gördüm, şifreyi sorduğumda ben koymadım dedi haliyle bir türlü ayar yapamıyorduk, bende nette araştırmaya başladım yalnız öyle saçma sapan öneriler gördümkü doğrusunu yazayım da millet yararlansın dedim. İlk yapmanız gereken Eset in sitesinden http://www.eset.com/files/unlock2.7.exe programını indirmek. Program açıldığında size bir ID veriyor o ID yi destek@nod32.com.tr mail adresine göndermek. Ardından size mail ile gelecek olan Unlock Code u aynı programda ilgili alana(yani boş olan yere) yazmak ve unlock butonuna basmak. Yalnız burada Nod32.com.tr deki desteğe hayran kaldım mail attığımız andan 10 dk sonra şifre gelmişti valla tebrik ediyorum kendilerin ;). Evet işlem bu kadar basit kolay gelsin

5 yorum:

Adsız dedi ki...

eset şifresini nereden alacam 1 yazında görelim yav

Adsız dedi ki...

eset şifresini nereden alacam 1 yazında görelim yav

Adsız dedi ki...

eset şifresini nereden alacam 1 yazında görelim yav

Adsız dedi ki...

Webmaster cok tesekkurler...

Selamlar Kubra

Alexander dedi ki...

Kusura bakmayın,

Hangi şifreden bahsediyorsunuz, anlamadım. Eğer Nod32 yi tam sürüm yapma gibi bir şifreden bahsediyorsanız yardımcı olamayacağım.